۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

توطئه‌های دشمنان تمام شدنی نیست/ امروزه جنگ فرهنگی و نرم است

توطئه‌های دشمنان تمام شدنی نیست/ امروزه جنگ فرهنگی و نرم است

اهواز- جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با تأکید بر اینکه توطئه‌های دشمنان تمام شدنی نیست، گفت: امروزه جنگ فرهنگی و نرم است و مردم باید این جنگ را در دستور کار خودشان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت‌الله باقری پیش از ظهر امروز شنبه به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار دانش آموز شهید شدند.

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، شهدای دانش آموز را شاخص و الگو دانست و افزود: شهدایی همچون شهید فهمیده، شهید محمدی و شهید خیام از شهدای دانش آموزی ما هستند.

وی با تأکید بر اینکه توطئه‌های دشمنان نسبت به ایران تمام شدنی نیست، ادامه داد: نباید تصور را بر این گذاشت که چون هشت سال دفاع مقدس تمام شده، توطئه‌های دشمنان تمام شده بلکه این توطئه‌ها قبل پیروی انقلاب اسلامی بوده و تاکنون پابرجاست و در هر برهه‌ای از زمان به شکل خاصی علیه جمهوری اسلامی ایران پیاده‌سازی می‌شود.

سردار باقری «جنگ نرم» را جدیدترین توطئه دشمنان اعلام کرد و گفت: این جنگ در دستور کار دشمنان و هم اکنون علیه جمهوری اسلامی ایران در حال پیاده‌سازی است چون دشمنان دریافتند که در جنگ سخت دیگر توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران ندارند و ازاین‌رو مسیر توطئه خودشان را علیه جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند.

وی با اشاره به اینکه حوزه دانش آموزی کشور یکی از حوزه‌های جنگ نرم مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است، بیان کرد: دشمنان سند ۲۰۳۰ را در دستور کار خود قرار داده تا بتوانند در جهات مختلف آن را در آموزش و پرورش ایران پیاده‌سازی کنند اما در یک تا دو سال اخیر جلوی اجرای آن گرفته شد.

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: امروزه جنگ، جنگ فرهنگی و نرم است و مردم با کمک مجموعه بسیج، معلمان و آموزش و پرورش باید این جنگ را در دستور کار خودشان قرار دهند.

کد خبر 5339305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha